ev+ dan haberler

Teslimat

Teslimat

1.    Stokta sınırlılık?

www.evplus.com.tr sitesinde gosterilen urunlerin sayı ve renk alternatifleri SATICI nin elinde bulunan stok ile sinirlidir. ALICI’ nın sectigi urunun, renk ve sayı kombinasyonu bir baska kullanici tarafindan ALICI’ nın siparisinden once siparis edilmis olabilir. Siparisler SATICI’ ya yollanis sirasina gore degerlendirilecektir Buna parallel olarak ALICI’ nin sectigi urunun renk/sayı kombinasyonu SATICI’ nin stoklarinda bulunmayabilir.Boyle bir durumda ALICI alternatif urunleri secebilir. 

2.    Satın aldığım ürünü teslim alırken kargo ücreti ödeyecek miyim?

Satın aldığınız ürüne ilişkin kargo bedeli siparişinizi onaylarken tarafınıza sunulur ve onayınız dahilinde sipariş tutarına ilave edilir. Siparişiniz adresinize ulaştığında kargo yetkilisine kesinlikle ödeme yapmayınız.

3.    Türkiye'nin her yerine teslimat yapıyor musunuz?

Evet, Türkiye’nin her yerine teslimat yapılmaktadır.

4.    Türkiye'nin dışına teslimat yapıyor musunuz?

Hayir yapmiyoruz. Ancak taleplerinizi e- mail yoluyla bize ulastirirsaniz degerlendirip size geri yanit verecegiz.

4.    Kargo firması bana ulaşamazsa ne olur?

Kargo firması size verdiğiniz adreste ulaşamazsa, adresinize, üzerinde irtibata geçebileceğiniz telefon, adres bilgileri bulunan bir "Haber Kağıdı" bırakacaktır. Bu numaraları arayarak paketinizle ilgili bilgi alabilirsiniz.

5.    Alışverişim hangi kargo şirketi ile ulaştırılacak?

www.evplus.com.tr’den yapılan alışverişlerin sevkiyat işlemleri NARPOST şirketi tarafından sağlanmaktadır.

6.    Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Fatura ve irsaliye kontrolü : Fatura ve irsaliye kargo kolisinin dışında, şeffaf yapışkanlı bir bant içinde gönderilmektedir. Fatura ve/veya irsaliyenin paketin üzerinde bulunmaması durumunda kargo yetkilisine tutanak tutturarak sitede kayıtlı e-posta ya da telefonlarımız aracılığı ile bize ulaşmanız gerekmektedir. Bu durumda fatura ve/veya irsaliye aslı gibidir kaşesi vurulmuş şekilde posta yoluyla yollanacaktır.

Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek herhangi bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Kargo kabul edilmemiş ve söz konusu tutanak da tutulmuş ise durum tutanağın alıcıda kalan kopyası ile birlikte en kısa sürede satıcıya bildirilecektir.

Kargonun kontrolu yapılmayıp, söz konusu tutanak tutulmaksızın ALICI tarafından kargodan teslim alınan ürünlerin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir.

ÖNEMLİ UYARI; Özellikle, cam ürünlerde kırık, çatlak vb. şikayetlerin dikkate alınabilmesi için ALICI kargodan ürünü teslim alırken mutlak surette paketi açıp kontrolünü yapmalı ve kırık, çizik, çatlak vb. sorunu olan ürünü kargodan teslim almayarak tutanak tutturmak suretiyle SATICI’ya iadesini sağlamalıdır. Aksi halde, kargodan teslim alınan üründeki kırk, çizik, çatlak vb. şikayetler dikkate alınmayacak kargodan teslim alınan ürünün hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilerek ALICI nezdinde gerçekleştiği kabul edilecek olan kırık, çizik, çatlak vb. şikayetler dikkate alınmayacaktır.